TiensÉlet

Tartson velünk!

Tiens Zalaegerszeg

Tiens termekek

 

Kedden webinar!

tienselet_webinar

 

 

Fogyasztóink írták

tienselet_tienstermek_termektapasztalat

tienselet_tienstermekTiens párna

A TIENS Párnának köszönhetően búcsút mondhattam a hátpanaszaimnak:

 - A párna kifejezetten úgy van kialakítva, hogy tökéletes alátámasztást biztosítson a gerinc nyaki szakaszának.

A könnyű és puha gyapjúnak köszönhetően a párna megőrzi eredeti alakját.

A különleges gyapjú rugalmas tulajdonságainak hála a párna erősen megtámasztja a nyakat, csökkentve ezáltal a nyakcsigolyákra nehezedő nyomást.

Így alvás közben kevésbé éri a nyakat a gravitáció okozta terhelés.

Az üreges pamutgolyóknak köszönhetően a párna ellenáll a nedvességnek, illetve könnyen mosható és szárítható.

A pamutgolyók megakadályozzák a kellemetlen szagok kialakulását, valamint csökkentik a por okozta allergiás kockázatot is.

A TIENS egyedi termékei a mágneses mező, az infravörös fény és a negatív ionok kombinációjával jótékony

hatással lehetnek a megfelelő sejtműködésre, és javíthatják a sejtek oxigénellátását.

Ezáltal az emberi test biológiai mágneses mezője egyensúlyba kerülhet, így enyhül a fáradtság érzet, illetve pozitívan változik az alvás hossza és minősége.

Így a test természetes méregtelenítő ciklusa zavartalanul működhet, amely hozzájárul az egész szervezet kiegyensúlyozott működéséhez.

A Tiens Párna felépítése:

Antibakteriális textil – tiszta alvási környezet atkák nélkül

A TIENS Párna antibakteriális anyagból, turmalinból készült, amely átesett az SGS akkreditációs ellenőrzésén, és rendelkezik a megfelelő engedéllyel. Ez az anyag hatékonyan korlátozza a baktériumok szaporodását, és nem tartalmaz formaldehidet.

Jáde – segít megnyugtatni az idegeket

A jáde stimulálja az idegeket, és pihentető hatással van az agysejtekre, valamint nyugtató hatással lehet az idegekre.

Ametiszt – természetes relaxáló hatás

A természetes ametiszt segíthet aktiválni a kollaterális csatornákat, és segíthet leküzdeni az álmatlanságot és javíthatja az alvás minőségét.

Távoli infravörös negatív ionok és TIENS Energiacsillagok a nyaknál

A távoli infravörös sugarak pozitív hatással vannak a vérkeringésre, áthatolnak a mikrokeringésen, gyorsítják a sejtek regenerációját és csökkenthetik a nyaki terhelést. A negatív ionok baktériumölő hatással bírnak, elpusztítják az atkákat, megtisztítják a levegőt, segítenek egyensúlyba hozni a keringést, enyhítik a fáradtságot, valamint ellazítják a nyak és a vállak izmait.

Részecskehálózat – lélegző, hipoallergén anyag

A részecskehálózat színes és rendkívül tartós poliészterfonalakból készült, a háló kiváló sűrűségű, ráadásul hipoallergén. A párna anyaga rendkívül jól szellőzik. Ugyanakkor a hímzésnek köszönhetően a termék rendkívül tetszetős és persze hasznos is egyben.

EPE hab (gyapjú) – könnyű és ellenáll a fizikai hatásoknak

Ez a fajta gyapjú könnyű, puha és ellenáll a nyomásnak, így kitűnő megtámasztást biztosít a nyaknak, csökkentve az arra nehezedő terhelést és a gravitáció hatását alvás közben.

HATÁS

A hagyományos kínai orvoslás szerint a TIENS Párna:

  • megtámasztja a nyaki csigolyákat
  • csökkentheti a fáradtságot
  • megnyugtathatja az idegeket
  • javíthatja az alvás minőségét

Mennyi alvásra van szükségem?

A szükséges alvásmennyiséget számos tényező, köztük az életkor is befolyásolja.

Újszülött (0–3 hónapos kor)) 14–17 óra

Csecsemő (4–11 hónapos kor) 12–15 óra

Kisgyermek (1–2 éves kor) 11–14 óra

Óvodáskorú (3–5 éves kor) 10–13 óra

Iskolás (6–13 éves kor) 9–11 óra

Tinédzser (14–17 éves kor) 8–10 óra

Fiatal felnőtt (18–25 éves kor) 7–9 óra

Felnőtt (26–64 éves kor) 7–9 óra

Időskorú felnőtt (65 év felett) 7–8 óra

Ajánlott alvással töltött idő.

Az alvás elengedhetetlen Az alvástól megnyugszom és feltöltődök a hosszú és dolgos napok után.

Az agy így könnyebben feldolgozza az aznap érkezett rengeteg információt, és segít elraktározni az emlékeket.

A testnek a regenerációhoz és a méregtelenítéshez is szüksége van alvásra, de ilyenkor nő az izom, értékes hormonok termelődnek, és a szövetek is gyorsabban gyógyulnak. Az alvás hatással van az érzelmekre, a reakciókra és az általános jó közérzetre.

Egy kiadós éjszakai alvást követően az ember tisztábban gondolkodik, gyorsabban reagál, és még a hangulata is jobb. Az alváshiány köztudottan növeli a magas vérnyomás és a szívbetegségek kialakulásának esélyét. De nem csak az alvás hossza számít.

Az alvás minősége is rendkívül fontos. Mire van szükség a mély, békés alváshoz?

Nagyon lényeges az alvási környezet: Én például mindent kivittem a hálószobámból, ami zavarhatna a nyugodt alvásban

(a hangos, fényes dolgokat, a TV-t és a számítógépet is)

. Ezenkívül igyekszem hűvösen tartani a hálószoba hőmérsékletét.

 

                                             tienselet_tienstermek